Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (toliau – Tarnyba) kokybės politika pagrįsta jos misija – stiprinti visuomenės sveikatą, apsaugoti vartotojus, gyvūnus ir aplinką nuo jiems pavojingų veiksnių maisto, geriamojo vandens, pašarų ir veterinarijos srityse. Mūsų veiklos kokybė neatsiejama nuo siekio įgyvendinti Tarnybos strateginius tikslus:
- Stipriname antikorupcinę aplinką, didindami skaidrumą ir netoleranciją bet kokioms korupcijos apraiškoms.
- Siekiame inovatyvumo ir pažangos, vykdydami veiklos ir paslaugų procesų skaitmenizaciją ir įgyvendindami atvirų duomenų politiką.
- Padedame verslui kurti sąžiningą, patikimą ir aplinkai palankią maisto sistemą.
- Skatiname humanišką elgesį su gyvūnais.
Mūsų vertybės:
- Profesionalumas
- Nuolatinis tobulėjimas
- Sąžiningumas
- Atsakomybė
- Komandinis darbas
Tarnybos kokybės politikos tikslai:
♦ užtikrinti nepriklausomą ir nešališką Tarnybos veiklą;
♦ bendradarbiauti su socialiniais partneriais ir atsakingai reaguoti į visuomenės lūkesčius, bei verslo poreikius siekiant bendrų tikslų;
♦ pasitelkti ekspertines žinias ir patirtį, diegti naujausius verslo priežiūros būdus ir užtikrinti pažangiausius Tarnybos veiklos metodus;
♦ tenkinti viešąjį interesą ir teikti kokybiškas administracines paslaugas, analizuoti grįžtamąjį ryšį ir tobulėti sekant gerosios patirties pavyzdžiais;
♦ suteikti tinkamas darbo sąlygas ir įtraukti darbuotojus į Tarnybos veiklos tobulinimo procesus, skirti reikiamus išteklius kiekvieno darbuotojo kompetencijų (žinių, gebėjimų, įgūdžių ir vertybių) ugdymui, motyvuoti dirbti efektyviai ir prisiimti asmeninę atsakomybę už savo darbo rezultatus;
♦ nuolat palaikyti ir gerinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią Lietuvos standarto LST EN ISO/IEC 17020:2012 reikalavimus, didinti jos rezultatyvumą įtraukiant visus Tarnybos darbuotojus;
♦ nuolat peržiūrėti ir atnaujinti Tarnybos kokybės politiką bei keliamus kokybės tikslus.
Tarnybos darbuotojai, vykdydami kokybės politiką ir siekdami įgyvendinti jos tikslus, laikosi visų Tarnybos veiklą reglamentuojančių dokumentų reikalavimų ir tarnauja visuomenės interesams, užtikrina kontrolės veiklos objektyvumą, saugo savo ir Tarnybos reputaciją veikdami nešališkai ir valdydami interesų konfliktus.
Tarnybos vadovybė įsipareigoja, kad kokybės politika ir tikslai bus viešai skelbiami, žinomi ir suprantami Tarnybos darbuotojams, įgyvendinami visuose Tarnybos struktūriniuose padaliniuose ir taikomi visai Tarnybos vykdomai veiklai.